Очільник області пропонує по-інакшому ремонтувати дороги - Городские новости |
Беспроводной Интернет ![]() Люди (20 фото)
Любопытные фотографии из жизни Черкасс, личности, события, архитектура, природа. Авторские работы Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Городской совет Черкасс Портал областной администрации Региональный сервисный центр МВД Управління Національної поліції Служба чрезвычайных ситуаций Фискальная служба города ![]() xXx: Реактивизация 3Д ТРЦ "Любава" (6 кино)
Приходите сегодня в кино. Проведите время с пользой и удовольствием. Городские кинозалы ждут вас. |
||||||||||||||
Прес-служба Черкаської обласної державної адміністрації | 2015-03-13 | Просмотров новости: 2460 | Напечатать
| RSS-лента
| Ваша новость ![]() Це про вулицю Онопрієнка. Минулого літа дорожники її ремонтували навіть показово. Перед владцями з районів латали ями за сучасною технологією – додавали в асфальтобетон спеціальні домішки. Аби залатані ділянки довше простояли. Рік потому державних дорожників сюди знову скликав очільник області – на робочу зустріч. – Тричі ремонтували цю дорогу, – обурюється голова Черкаської ОДА. – Зокрема, і перед прощанням із загиблими прикордонниками, і генерал-майором Ігорем Момотом. А проїхати не можна! Про яку технологію ми говоримо?! Ремонтники ж в один голос переконують: їхні латки вціліли. А нинішні вирви, мовляв, нові. Те ж дорожники розповідають очільнику області й на іншому шляху – в бік Геронимівки. Його теж латали не раз. Ремонтники нарікають на мінливу зиму. І за свою роботу ручаються, хоч гарантії не дають. На відміну від приватників. – Наш ямковий ремонт тримається, – запевняє директор ДП «Черкаський облавтодор» Олександр Северин. – Просто поряд з’являються нові вибоїни. Воно ж у тріщину вода потрапила, мороз вдарив – і розриває асфальт. Ми готові ремонтувати дороги, але бракує фінансування. А без грошей же нічого ж не можна зробить. Грошей, скаржаться облавтодорівці, торік дали вдвічі менше, ніж треба було. Тому латали тільки найаварійніші шляхи. Та й то погрузли в багатомільйонних боргах. Бо ще треба утримувати штат (до тисячі осіб). Водночас у Службі автомобільних доріг наголошують: із себе відповідальності не знімають. Тут теж невдоволені ані станом шляхів, ані якістю їхнього ремонту. Співпрацею з «Облавтодором» у Службі теж не надто задоволені. – Якщо фінансування було б на належному рівні, ми (як замовники та балансоутримувачі доріг області) могли б більше укладати договорів із підрядними організаціями, – пояснює заступник начальника Служби автомобільних доріг у Черкаській області Роман Швидкий. – А також здійснювати профілактичний ремонт. Але й без реформ не обійтися. Бо проблема справді є. Не до вподоби сама система з ремонту доріг й очільнику області. Юрій Ткаченко нарікає: шляхів немає, крайнього теж. Він клопоче про зміну керівництва дорожніх служб. А ще – вже звернувся до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Обласний керманич пропонує передати функції з управління автодорогами загального користування місцевого значення на регіональний рівень. І передбачити цільове фінансування з держбюджету – обласному. – Розподіл субвенції на рівні областей більш ефективний, – зауважує Юрій Ткаченко. – Так ми зможемо самостійно й оптимально розподіляти ресурс на утримання наших шляхів. А розпорядники коштів на місцях самі визначатимуть виконавців робіт і контролюватимуть їх. Зокрема, прописуватимуть в угодах вимоги щодо гарантії тощо. На сьогодні саме місцева влада краще за всіх знає, де потрібно ремонтувати дороги. Ці послуги також мають надаватися на конкурсній основі. Де конкуренція – там якість. Вместе с этой новостью читают 2019-01-28 17:21:44 2018-09-12 12:25:51 2018-07-17 11:22:51 2018-07-17 09:49:05 2018-07-11 15:50:14 Смотрите также Архив новостей | |||||||||||||||
|